Condicions de compra

  1. Aspectes generals
    1.1 Aquests són els nostres termes i condicions! Ens alegra que hagis arribat fins aquí. Potser aquest no és el document més emocionant que hagis llegit a la vida, però és important que sàpigues el que pots esperar de nosaltres i el que nosaltres esperem de tu. I, perquè quedi clar, quan diem «nosaltres», «el nostre/a» o segona il·lusió

1.2 Aquests termes i condicions s’apliquen quan fas una comanda a través del lloc web www.segonaillusio.cat

1.3 Quan fas una comanda, acceptes sotmetre’t a aquests termes i condicions o les «Condicions», com les anomenarem a partir d’ara. Per això, et demanem que les llegeixis i t’asseguris de comprendre-les abans de fer una comanda.

1.4 Per fer una comanda has de tenir dret a celebrar acords, cosa que significa que has de tenir almenys 18 anys i no estar sota tutela. També has de tenir una adreça de correu electrònic vàlida i una adreça de lliurament que es trobi al territori espanyol o les Illes Balears en queden excloses les Illes Canàries, Ceuta, Melilla, Andorra, Gibraltar i les empreses de reenviament postal.

1.5 No està permès fer comandes per a activitats empresarials, comercials o per compte propi. No emetem factures comercials amb IVA per a ús empresarial.

1.6 Ens reservem el dret de modificar aquestes Condicions, però les Condicions que acceptis en fer la teva compra s’aplicaran sempre a aquesta compra específica. Els canvis que es duguin a terme s’inclouran a la darrera versió publicada de les Condicions a la Botiga online. Les modificacions de les Condicions entraran en vigor en el moment que les acceptis: quan facis una nova compra. Això vol dir que pot i és probable que modifiquem les nostres Condicions cada cert temps, per la qual cosa et recomanem que vagis visitant aquesta pàgina per estar sempre al dia.

  1. Preus i despeses del lliurament
    2.1 Els preus mostrats a la Botiga en línia inclouen l’impost sobre el valor afegit legal, però no les despeses d’enviament. A la pantalla del pagament, es mostrarà el cost total de la teva compra amb les despeses d’enviament incloses.

2.2 Les despeses d’enviament es mostren a la pantalla de pagament, on es presenten les opcions de lliurament disponibles. Trobareu tota la informació relacionada amb els enviaments aquí. Les opcions de lliurament disponibles variaran en funció de la opció escollida. Si no podem lliurar-vos la comanda sencera i hem de fer més d’un lliurament, només haureu de pagar un lliurament.

2.3 De vegades oferim promocions, codis de descompte, regals i altres ofertes. Aquestes ofertes només seran vàlides durant el període establert de l’oferta i es regiran per les condicions associades directament a aquestes. Les ofertes no són acumulables a altres descomptes, tret que s’indiqui expressament el contrari a la Botiga online. Per utilitzar l’oferta, heu d’introduir el codi de descompte de l’oferta abans de finalitzar la compra.

  1. Comanda/conclusió del contracte
    3.1 Vols fer una comanda? Fantàstic! T’expliquem com fer-ho. Afegeixes els articles que vols comprar a la teva bossa de la compra utilitzant el botó Afegeix. A la vista de la borsa de la compra, pots revisar la teva comanda i eliminar els articles que vulguis abans de procedir al pagament. En fer la teva comanda prement el botó «Finalitzar compra», subscrius un contracte i et compromets a pagar el preu dels productes de la comanda. Depenent del mètode de pagament que seleccioneu, potser haureu de completar altres passos per finalitzar el pagament.

3.2 Quan rebem la teva comanda, t’enviarem un missatge de correu electrònic automàtic per confirmar que la teva comanda ha estat efectuada. Aquest missatge inclourà la informació rellevant de la vostra comanda i la data de lliurament estimada.

3.3 Hi ha la possibilitat que hàgim de cancel·lar la teva comanda per motius legítims. Per exemple, això podria passar si no ens queda un determinat article al magatzem o si sospitem que els articles s’han comprat per revendre’ls. Si cancel·lem la teva comanda, t’ho comunicarem com més aviat millor després de l’enviament del correu automàtic de confirmació.

3.4 Si ja hem rebut el pagament d’una comanda que hem cancel·lat, us reemborsarem l’import corresponent utilitzant el mateix mètode que vau utilitzar per pagar. Si, per qualsevol motiu, calgués recórrer a solucions alternatives, ens posaríem en contacte amb tu per efectuar el reemborsament.

  1. Formes de pagament
    Pots pagar els teus articles de diverses maneres, tal com s’indica a sota. Depenent del mètode de pagament que trieu, es poden aplicar costos i condicions addicionals.

4.1 Pagament per avançat

Paypal: Si pagues amb PayPal, segona llussio es reserva el dret de comprovar la validesa del compte de PayPal, que hi hagi prou fons per assumir el total de la compra i de validar l’adreça de facturació del comprador. L’import corresponent es reservarà immediatament al vostre compte de PayPal, però no es carregarà fins que la mercaderia surti del magatzem. Depenent dels resultats d’aquestes comprovacions, potser rebutgem algunes comandes.

Pagament mitjançant transferència bancaria.

4.2 Pagament després del lliurament contra reemborsament.

4.3 Altres
T’enviarem el rebut de la compra dies després del correu de confirmació de l’enviament.

  1. Lliurament
    5.1 La pregunta que t’estaràs fent és: quan arribarà la meva comanda? A la vista del pagament, abans de realitzar la vostra comanda, us informarà de les opcions de lliurament disponibles per a la vostra adreça de lliurament, inclosa la data estimada de lliurament després del correu de confirmació i el cost de cada opció. També trobareu més informació aquí. Rebràs un correu electrònic de confirmació amb tota la informació rellevant de la teva comanda i l’opció de lliurament seleccionada.

5.2 Encara que fem tot el possible per fer el lliurament en el termini establert, es poden produir retards a causa d’esdeveniments imprevistos. Si la teva comanda no arriba en el termini de lliurament estimat, posa’t en contacte amb Atenció al client i faran el possible per ajudar-te.

5.3 De vegades, les coses es compliquen i ens oblidem de recollir la nostra comanda o respondre al transportista. No passa res, ens passa a tots. Tot i això, si no aconseguim lliurar-te la comanda després de diversos intents o si no passes pel punt de recollida per recollir-la després d’haver rebut diversos recordatoris, la comanda es tornarà al magatzem. Quan la comanda hagi arribat al magatzem, tramitarem la devolució.

  1. Devolucions
    6.1 Heu canviat d’idea? No et preocupis. T’oferim l’opció de tornar la teva comanda o qualsevol dels articles de la mateixa, durant un termini de 30 dies naturals a partir de la data de recepció. Pots tornar els teus articles de diferents maneres. Consulta la nostra pàgina de devolucions per trobar la que més et convingui.

Si ho prefereixes, pots notificar-nos el teu desig de desistir de la teva compra enviant-nos un correu electrònic a Atenció al client o emplenant-nos i enviant-nos el formulari estàndard emès per l’autoritat local de drets del consumidor pertinent (veure apartat 6.2 a baix). Sigui com sigui, els articles han d’haver estat retornats en el termini de 30 dies naturals a partir del dia de la recepció.

6.2 En informar-nos, pots optar per utilitzar el model opcional següent, però no és obligatori:

A l’atenció de [nom de l’entitat legal, adreça i correu electrònic corporatius]: Per la present notifico que desisteixo del meu contracte de compravenda de les següents mercaderies (inserir número de comanda), rebudes el (inserir data). Salutacions cordials, (inserir nom, adreça i data).

6.3 Has d’introduir l’article correcte i complet al paquet; altrament, no podrem tramitar la devolució. Volem subratllar que només pots tornar articles adquirits a la Botiga online: no pots incloure articles comprats a les nostres botigues físiques al paquet. Si no tens un paquet o una etiqueta d’enviament preimpresa, posa’t en contacte amb Atenció al client o consulta la nostra pàgina de devolucions per assegurar-te que el teu article es torna a l’adreça correcta; altrament, no podrem tramitar la teva devolució.

6.4 Si decidiu tornar la comanda ja realitzada, us reemborsarem el valor de la comanda i les despeses d’enviament. Tingueu en compte que si heu triat un mètode d’enviament més car que l’estàndard, només es retornarà la quantitat corresponent a les despeses d’enviament estàndard. A més, si decideixes quedar-te amb alguns articles i tornar només parts de la teva comanda, no et tornaran les despeses d’enviament.

6.5 El reemborsament es farà com més aviat millor al mateix mètode de pagament que vas utilitzar per fer la comanda i, com a tard, en el termini de 14 dies després d’haver rebut la devolució dels articles o que aportis proves d’haver-los tornat. Si no heu rebut el vostre reemborsament durant els 14 dies posteriors a la devolució dels articles o si heu presentat proves de la devolució dels articles, poseu-vos en contacte amb Atenció al client i us ajudarem.

6.6 Et tornarem l’import íntegre de qualsevol article retornat sempre que es torni en les mateixes condicions en què es trobava en el moment de la recepció. Si un article s’ha fet malbé, embrutat, rentat, alterat o usat d’alguna manera (llevat de provar-te’l) i el valor de l’article ha disminuït, tenim dret a fer una deducció en el teu reemborsament amb un import corresponent a la disminució del valor de l’article . Per això, et demanem que tractis els teus productes amb compte.

7.Defectes
7.1 Hi ha cap problema amb l’article que has demanat? Segons la legislació aplicable de protecció del consumidor, els productes han d’estar lliures de defectes, cosa que significa que s’han d’ajustar als requisits del contracte de compravenda, han de ser adequats per al seu propòsit i funcionar com qualsevol altre producte del mateix tipus. Contacta amb Atenció al client si aquest no és el cas, t’hi ajudarem encantats!

7.2 T’oferirem una reducció del preu o un reemborsament, segons prefereixis.

7.3 Si un article que has rebut presenta defectes i ho adverteixes en el termini dels 30 dies naturals següents a la recepció, pots optar per seguir les instruccions de l’apartat 6 (Devolucions). Indica que l’article presentava defectes al formulari de devolució o quan et posis en contacte amb Atenció al client.

  1. La nostra responsabilitat
    8.1 Fem tot el possible per garantir que la informació de la nostra Botiga online sigui precisa i estigui completa i actualitzada. Tot i això, pot passar que la informació no tingui precisió o estigui incompleta o desfasada. Aquesta informació deixarà de ser vinculant per a nosaltres si detectes que és inexacta, incompleta o no està actualitzada.

8.2 Fem tot el possible per mostrar i descriure amb precisió els atributs dels nostres productes a la Botiga online pel que fa a mides, composició i colors. No obstant això, el color que veieu dependrà del vostre dispositiu. Les nostres mesures només són valors aproximats per estimar millor el model o ajustament d’un article en concret. No és una garantia de les mesures reals de l’article que rebis, ja que les mesures finals poden variar en funció del material utilitzat en la fabricació. Si no quedes satisfet amb l’article comprat, pots tornar-lo. Consulteu l’apartat 6 (Devolucions).

8.3 Què passa quan les coses surten malament? Si passa algun esdeveniment que s’escapi al nostre control i no puguem gestionar o preveure, deixarem de tenir l’obligació de complir el nostre contracte amb tu. Pot ser una acció o omissió governamental, nova legislació, conflicte laboral, guerra o perill de guerra, alteració greu de l’ordre públic, sabotatge, condicions meteorològiques extremes, incendi, explosió, pandèmia, epidèmia, virus i catàstrofes naturals. Si passés qualsevol d’aquests esdeveniments, no quedaríem obligats a indemnitzar-te per les molèsties causades. Tingues en compte que, com a consumidor, sempre tens dret a anul·lar la teva compra en qualsevol d’aquestes circumstàncies

8.4 L’empresa no serà responsable dels danys resultants de la teva conducta i/o de la conducta d’un tercer que no estigui sota el nostre control.

  1. Queixes i resolució de litigis
    9.1 Si tens alguna queixa sobre algun dels nostres productes o serveis, fes-nos-ho saber contactant amb Atenció al client.

9.2 Ens adherim als mecanismes locals alternatius de resolució de litigis aplicables per a la resolució de possibles reclamacions dels clients.

9.3 Els clients de la UE poden presentar reclamacions a la plataforma de resolució de litigis en línia de la UE, l’anomenada «plataforma ODR». La plataforma ODR ofereix als consumidors i empreses de la UE la possibilitat d’arribar a un acord extrajudicial per a les reclamacions derivades de les compres en línia. A través de la plataforma ODR, el consumidor i lempresa poden trobar un organisme de resolució de litigis i, a continuació, passar pel procés de recerca duna solució a la reclamació del consumidor. Trobareu la Plataforma ODR aquí: http://ec.europa.eu/odr.

9.4 Ens adherim a la legislació obligatòria aplicable en matèria de protecció dels consumidors i no tenim intenció d’excloure o restringir els drets que puguis tenir mitjançant aquestes Condicions.

  1. Indemnització
    Si alguna de les clàusules d’aquestes Condicions és inaplicable per qualsevol motiu, això no afectarà l’aplicabilitat de qualsevol altra de les clàusules d’aquestes Condicions.